رویای بارانی من

 

 



نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت14:52---5 مهر 1391

من چشمهایـــم را بستم

و تو قایــم شدی ..

من

هنـــوز روزها را می شــمـــــــــــــــــارم!...

اما تـــو پیدا نمیشوی !

یا من بازی را بلــد نیستم !

یا تو جر زدی !


سیامک آسیابی حقی
ساعت12:39---31 شهريور 1391
آبجی سلام
بازهم مثل همیشه عالی و تاثیر گذار. موفق باشی و شاد.
به امید دیدار


زهرا
ساعت9:19---31 شهريور 1391
سلام گلم وبت باحال بود اینم ادرس وب من بدو بیا فعلا بای


roya
ساعت8:48---31 شهريور 1391
سلام وب قسنگی داری
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
اینم آدرس منهwww.royaito.lxb


نیلوفرآبی
ساعت18:43---30 شهريور 1391
سلام دوست عزیز پیامتو خوندم تصمیم گرفتم بهش عمل کنم. بازم بهم سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,ساعت17:29توسط شقایق | |